Politica de rambursare

POLITICA DE RETURNARE A PRODUSELOR

Clientul are dreptul ca, inainte de expirarea perioadei de retragere, sa se retraga din contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de client.

Modalitate de returnare:

Va rugam sa ne instiintati de intentia de a returna produsul printr-un e-mail la adresa alora.romania@gmail.com, care sa contina: numele pe care s-a facut comanda, numarul comenzii, produsul pe care doriti sa-l returnati (gasiti aceste detalii in mesajele de confirmare primite dupa efectuarea comenzii);

Dupa confirmarea de primire a solicitarii, ne veti returna produsul exclusiv prin curier, iar taxele de transport vor fi suportate de catre dvs. Cand noi vom primi produsul va vom returna banii (in maxim 14 zile calendaristice);

Pentru returnarea banilor, produsul trebuie trimis exact asa cum l-ati primit, in cutie cu certificatul de garantie atasat.

Suma returnata va fi egala cu valoarea produselor achitata la plasarea comenzii.

Produsul nu trebuie sa fie purtat sau deteriorat, iar banii vor fi trimisi abia dupa analizarea starii produsului.

  • Returnarea produsului  se va face intr-un ambalaj care nu permite deteriorarea produsului pe durata transportului;
  • Ne rezervam dreptul de a refuza coletele deteriorate sau produsele care prezinta semne de uzura;
  • Retururile se vor face numai impreuna cu factura primita.

Suma va fi returnata pentru Comenzile achitate cu ramburs -> prin virament bancar in cel mult 7 zile - intr-un cont bancar specificat de d-voastra pe mail alora.romania@gmail.com . Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.

Pentru a beneficia de o restituire, produsul trebuie returnat in termen de 14 zile de la inregistrarea comenzii, in starea initiala.

Va rugam sa va asigurati ca produsul ramane in ziplock-ul cu care a venit si ca nu exista semne pe produs.

NU SE POT RETURNA PRODUSELE FOLOSITE!

Schimb produs:

In cazul in care produsul comandat nu va place, este mare, respectiv mic sau aveti orice alta nemultumire si doriti sa il schimbati cu un alt produs de pe site, procedura este foarte simpla. Cei de la Alora va vor trimite produsul nou, iar in momentul in care curierul ajunge la dvs, faceti schimb de produse. Costul acestei proceduri este de 15- 35 lei pentru tara si va fi suportat de catre dvs.